lördag, oktober 25, 2008

veckan<3!

ja, denna vecka har varit lyckad tycker jag! :) var bara på praon första dagen eftersom jag inte orkade med skiten! xD
Men men, har iallfall vart hos Jacob<3 varenda dag sen i tisdags! Fast var ju dock tvungen att åka hem på morgonen hela tiden eftersom han jobbade från 8-16, och sedan tog jag bussen till hon igen på kvällen!:) Underbart<3 Igår(fredag) var det även ridning oxå innan jag åkte till Älsklingen<3, red Monie och det gick super bra! :D Jenny trodde att Monie inte gillade mig eftersom hon inte fick gå och dra ner huvudet hela tiden som hon igentligen ville. Och hon tyckte jag löste Monie väldigt bra! :) Men men, pappa skjutsade mig till Jacob<3 på kvällen då så jag sov där, vi gjorde väl inte så mkt. Myste, pratade och sov typ! :)<33

Inga kommentarer: