fredag, oktober 31, 2008

29 oktober

Nobban o ja på bilden<3

Tävling idag då!:) Kuul Kuul var det! ^^,
Emma fick Prince o jag fick Nobban! :) Och Louise fick Nimrod(Nisse), Lydia hade ju då sin egna galning med sig!xD
Men men, Emma o jag kom inte i samma lag. jag kom i lag fyra med några jag absolöut inte visste vilka det var!:S Men men, Dressyr gick faktiskt bra mot vad det brukar göra med galningen! xD Dock var det väl hastigt men hon gick iallafall på tygeln och jag var nöjd med själv rundan! :)
Hoppningen gick väl sådär, på första hindret så kom vi fel och så knäkte jag till min höft som fan och hade svin ont hela rundan, men var bara att försöka stå ut. Men jag var iallafall tyst xD(inte smacka) då hon blir totalt crazy om man gör det, men som vanligt vart jag inte 'klar i handen', men jenny tyckte det gick bra iallafall! ^^,Men men, annars hade väl Emma, Louise o jag total damp hela dagen! xD<3
Tack för dagen tjejer!:)<3


Inga kommentarer: